RYSUNKI PANA JANA / DOM W ŚRODKU LASU.CZĘŚĆ 2







Historia ważki.
W poprzednim poście pisałam o tym jak urządzałam stary domek w lesie - Zacisze Ważki /klik tu/. Owady te mieszkają w stawach, które są obok domku. I najpiękniej bawią się w jesiennym słońcu. Wtedy najłatwiej je dostrzec wśród schnących zarośli.
Nie może ich oczywiście zabraknąć w środku urządzonego Zacisza. Potrzebowałam znaleźć artystę, który wykona portrety ważek zamieszkujących okolice domku. Sama bowiem nie potrafię czarować takich rysunków. Tak trafiłam do Pana Jana.

Człowiek o pięknym sercu.
Pan Jan Łuczka - sanocki artysta, grafik, malarz - posiada ten dar, którego mogę tylko pozazdrościć. To co ja potrafię uwiecznić tylko aparatem - Pan Jan zatrzymuje w materii za pomocą ołówka, pędzla czy cienkopisu. Portret ze zdjęcia. Szkice. Obrazy. Pan Jan potrafi pięknie ukazać rzeczywistość. Podziwiam takich ludzi. Tym bardziej, że kiedyś sama marzyłam, aby kształcić się w kierunkach artystycznych. Poprosiłam, aby Pan Jan narysował mi czarne ważki, które będzie można wykorzystać do stworzenia rękodzieła z tymi owadami. Mała chwila i ważki trafiły w moje ręce.
Teraz mogę dokończyć projekt urządzania Zacisza Ważki.
A Was zapraszam na profil Pana Jana /klik tu/ gdzie możecie zobaczyć inne prace. Profil założyła i prowadzi córka Pana Jana.










Jaki mam plan.
Te piękne rysunki trafią niebawem na różne przedmioty, które będzie można podziwiać w Zaciszu Ważki oraz zakupić. Potrzeba trochę czasu na ich powstanie, ale ważne jest to iż w tworzenie tych przedmiotów zaangażowane są różne osoby. I to jest fantastyczne, że jeden projekt łączy kilka gałęzi artystycznych. Powstaną więc różne piękne, ręcznie tworzone prace, przedmioty, dodatki.
I mam cichą nadzieję, że Pan Jan wyczaruje nam jeszcze jakieś ciekawe rysunki. Trzymajcie kciuki, baaaardzo mocno.....(:

Rękodzieło.
Część z grafik Pana Jana możecie dziś zobaczyć w moim salonie /są to oryginały/. Na jeden dzień pięknie wkomponowały się w mój salon. Po czym powędrowały do pracowni Karminova. Tam niebawem będą tworzone prace z wykorzystaniem grafik. O samej pracowni Karminova /klik tu/ opowiem innym razem. Dziś skupiam się na ważkach.
Osobiście będę tworzyć postarzane obrazki ważek na różnych podłożach - głównie stary papier, tektura, płótno. Nie będę do tego celu używać drukarki. Więc efekt będzie bardzo naturalny.
Moje prace będzie można zakupić zarówno w Zaciszu Ważki, ale też w blogowym sklepiku.

Na koniec mogę już tylko powiedzieć, że wspaniale jest tworzyć coś wspólnie. Łączyć się w swoich pragnieniach i talentach. Ostatnio bardzo często tego doświadczam. Oby człowiek był zawsze obok człowieka. I robił tylko dobre rzeczy.

Serdeczności
Już niedługo dalsze efekty moich /naszych/ działań
iszart










Na zdjęciach:
rysunki ważek Jan Łuczka klik
tripod lamp podłogowa rękodzieło decoszuflada klik
lampion AgnethaHome klik
kosz druciany pracownia domekprzylesie klik


Komentarze

  1. Bardzo piękne rysunki i pomysłowe dekoracje z nich stworzyłaś!! Niedawno myślałam o narysowaniu czegoś podobnego, chociaż chodziły mi po głowie raczej motyle i żuczki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Pana Jana (: Ważki u nas były wyborem dla Zacisza. Ale uwielbiam wszelkie grafiki wprost inspirowane naturą. Byłam na Twojej stronie (: Też pięknie czarujesz obrazem (: Cudowne piórka roztrzepane niby wiatrem....love.

      Usuń
  2. Piękne! Pan Jan to wspaniały artysta, stworzył cudowne portrety ważek, a Ty pięknie je wyeksponowałaś :) Cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te grafiki, bardzo dobrze Ci tam pasują :) Pan Jan to utalentowany człowiek :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne grafiki, jest na czym oko zawiesić i idealnie wpisują się w styl pomieszczenia, dobry wybór!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe pomysły ! Wygląda to naprawdę ładnie, też chciałbym mieć taką głowę, pełną inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe te obrazki. Proste, ale mają coś w sobie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie również są super. Takie minimalistyczne. Bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący wpis. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Podoba mi się! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne fotki, a szczególnie te obrazeczki z ważkami. Podoba mi się to bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super elementy do aranżacji wnętrza ;) pokaże mojej żonie, na pewno też będzie chciała mieć podobne

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne obrazki, rzadko takie spotykam, więc dość oryginalne. Muszą fajnie zdobić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ważki, może kiedyś uda się to zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujący artykuł. Często szukam inspirujących treści.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwy talent. Piękne grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne rysunki, świetnie się prezentują jako dekoracja wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rysunki wyglądają jak wydruki. Naprawdę piękny element dekoracji na ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne rysunki, szczególnie te ważki robią ogromne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysunki fajne uzupełniają puste ściany w domu, a te są naprawdę ładne.

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu znalazłem coś atrakcyjnego, z mądrymi wnioskami i ogólnie wciągającym clou - dziękuję za tak wartościową treść oraz mam nadzieję, że kolejne materiały będą na podobnym poziomie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ, że pozostawiasz ślad w postaci komentarza...iszart

Zobacz także...